niedziela, 4 marca 2018

Zabudowa balkonu

Spacerując po osiedlu zauważyłem, że wiele osób zabudowuje swoje balkony. Wygląda to bardzo estetycznie, a i oszczędność na ogrzewaniu też ma swoje znaczenie. Postanowiłem zorientować się ile takie zabudowy i zadaszenia kosztują.  Przeglądnąłem kilkadziesiąt ofert i muszę powiedzieć, że wybór jest  ogromny. Rozpiętość cenowa także jest szeroka. Wybrałem polską firmę, która produkuje zadaszenia od ponad 25 lat. Po kontakcie telefonicznym i ustaleniu ceny, w ciągu tygodnia przyjechał transport z zamówionym i materiałami. Myślałem że dam radę samodzielnie wykonać zabudowę swojego balkonu, ale gdy zobaczyłem ile jest tych części, to postanowiłem zatrudnić do tego specjalistyczną firmę. Trafiłem ta pana Sebastiana o miłej dla ucha nazwie "Pod ręką" http://www.podręką.pl. Prace konstrukcyjne szły bardzo szybko i po dwóch dniach moja zabudowa była już gotowa. Wygląda to niesamowicie i jestem bardzo zadowolony z pracy tego fachowca. Ciekawe tylko jestem ile Dzięki takiemu zadaszeniu oszczędzaj na ogrzewaniu.Polecam takie rozwiązanie każdemu, kto chce uatrakcyjnić swój balkon lub taras.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz