sobota, 13 marca 2021

Inne blogi, warte subskrypcji

Nudziłem się ostatnio i dlatego postanowiłem sprawdzić, jak wygląda sytuacja na innych blogach poświęconych wielu tematom z szeroko rozumianymi usługami. Pierwszy jaki nawinął mi się pod rękę był http://jacekhydraulik.blogx.pl/. Kilka tematów naprawdę było ciekawych, ale naprawdę zainteresował mnie ten poświęcony przyjęciom okolicznościowym w czasach panującej pandemii na całym świecie. Drugim interesującym blogiem pisanym dosyć regularnie, na którym poruszane są problemy współczesnego świata jest https://jacekhydraulik.wordpress.com/. Tutaj artykuły pisane są trochę rzadziej, niż w poprzednim, ale za to tematy wyczerpane są bardzo dogłębnie, a informację świeże i pochodzące od rzetelnych i sprawdzonych źródeł polskich i zagranicznych. Żyjemy obecnie we wspaniałych czasach, w których informacje do odbiorcy docierają lotem błyskawicy, a mnogość poglądów i proponowanych rozwiązań wielu problemów potrafi zadowolić nawet najbardziej wybrednego czytelnika. Mam nadzieję, zakusy niektórych totalitarnych rządów nie zniszczą całkowicie wolności słowa i wypowiedzi w prasie, telewizji i internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz